ONE WEEK BEFORE!

20 december 2015 - Nootdorp, Nederland

Jaaaaaaaaa daar is die dan! De blog waarin jullie al mijn, of nouja, onze avonturen bij kunnen houden vanuit het prachtige Australie!
Omdat ik toch wel regelmatig de vraag kreeg of ik een blog ging bijhouden heb ik besloten dit toch te doen. Omdat ik het leuk vind om jullie op de hoogte te houden van wat we straks meemaken, maar ook om zelf terug te kunnen lezen wat we nu eigenlijk allemaal gedaan hebben. Zelf weet ik nog niet helemaal precies hoe deze site werkt, maar ik geloof dat jullie je aan kunnen melden voor een mailingslijst zodat jullie op de hoogte gehouden worden als ik een nieuw reisverhaal plaats. Ook kunnen jullie reacties plaatsen!

Nog een weekje en dan is het eindelijk zo ver. Dan zitten we in het vliegtuig naar Singapore. Ik heb er echt ontzettend veel zin in en ben ook echt alleen maar daar mee bezig. De komende week mag het dan wel kerst zijn, maar met mijn hoofd zit ik al in Oz. Soms denk ik wel eens; waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen... Zo lang van huis en leven uit een tas?! Maar als ik de verhalen en foto's van andere reizigers hoor en zie, dan weet ik waar ik het voor doe. Ik denk dat ik een compleet ander mens ben als ik terug kom.
Zelfstandig, volwassen en waarschijnlijk nog reislustiger dan nu.

Gister heb ik afscheid genomen van Lenja. Oké, afscheid nemen klinkt wel heel definitief, haha, maar jullie snappen wat ik bedoel. Maar toen beseften we dat het zo vreemd is omdat je geen idee hebt hoelang je elkaar niet gaat zien. 3 maanden, 6 maanden of toch een heel jaar? Daar had ik zo nog niet over nagedacht eigenlijk. Maargoed, thank god voor skype, whatsapp en facebook

Bizar eigenlijk hoe veel je van tevoren moet regelen voor zo'n reis. Verzekeringen, visum, backpack, rekening, telefoon, noem maar op! Je bent zomaar niet weg. Ik denk dat ik me daar van tevoren wel een beetje op verkeken heb. Hoe veel ik al van mij 'to-do' lijstje af heb kunnen strepen, zo veel is er ook telkens weer bij gekomen. Gelukkig, want zo lang heb ik niet meer, is er nu wel echt een einde in zicht. Nou ja, gelukkig, de voorpret is natuurlijk ook wel al leuk. Het belangrijkste komende week is natuurlijk dat ik mijn backpack even goed laat afstellen zodat die perfect op mijn rug past en dat ik alle benodigde papieren heb. Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed komt

Het volgende reisverhaal zal ik vast schrijven terwijl ik geniet van een heerlijk zomers temperatuurtje, uit kijk op zon, zee en strand en aan de andere kant van de wereld zit. Maar ik denk natuurlijk wel aan jullie, hoor!

Een aantal van jullie zie ik nog deze week en voor de anderen: TOT OVER EEN PAAR MAANDEN! ✌

Liefs,
Lincy

1. Astrid:
    20 december 2015
    Hoi Lincy , ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar je verhalen en wat je allemaal gaat mee maken Veel plezier en denk aan wat je moeder heeft gezegd he ! geen ........... :) en vooral GENIET xx
  2. Tsjeu:
    21 december 2015
    Hoi Lincy, ik vind het retespannend zulke trippies maat ook superstoer. Wees op je hoede voor al die mooie, blonde Aussies maar geniet van alles wat je onderweg gaat beleven. Heel veel plezier en voorzichtig ⚠ hè.
    Groetjes, Tsjeu
  3. Hubert:
    21 december 2015
    Lincy, heel veel plezier Down Under. Volgende week is het weer heerlijk zomer voor je. Goede reis straks en ik ben benieuwd naar je verhalen. Het ga je goed.

groet Hubert
  4. Paul Bakker:
    22 december 2015
    Heeeeel erg veel plezier, en geniet ervan !!!!!
    Ga je volgen.